Selamlar,
FreeNAS denilen sistemi sadece depolama için kullanıyoruz değil mi? Hani şu standart IP protokollerini kullanmayan ve dolayısı ile çok hızlı transfer yapabilen sunucu olarak??? Yanlış anlamadı isem PDC olarak login olmaya falan gerek olmuyor. Yani bu amaç için kullanılmıyor?

Kolay gelsin,
Mucip:)

Kerem Erciyes yazmış:
Selam,

Ben FreeNAS kurdum, günlük işletim ve bakımı daha az bilen arkadaşlara bıraktım.
Bir sorun olmadı. Ama ortamda zaten PDC / BDC vardı.

Kerem