Selamlar,

Postgresql'i debian üzerinde kullanıyorum bu yüzden Freebsd'de postgresql
hangi parametrelerle çalışıyor bilmiyorum fakat intidb ile database set
edilirken encoding diye bir parametre alıyor olmalıdır. Örneğin:
--encoding=utf-8. Postgresql, üzerinde çalışacağı database'in encodingi aksi
belirtilmedikçe latin-1 dir. Bu parametre /etc/profile'den değişmez diye
biliyorum, çünkü 8.4 versiyonu ile aynı sunucuda encodingi birbirinden
farklı database'ler oluşturmaya izin verilecek. Bu sebeple initdb nin man
sayfasını iyi kurcalayın derim.

Kolay gelsin

Cevap