Öncelik le şunu belirtmek gerek bacula yı tam verimli kullanabilmeniz için
disk kapasitelerinizi kontrol edin yeterli ise bacula kullanın sonra bacula
ile bir yol ayrımana girmek zorun da kalmayın kullanıma şöyle
başlayabilirsiniz

bir client için tek bir dosyayı yönetin

sunucu-dir.conf dosyasına
include ile işe başlayın

@/usr/local/etc/bacula/kullanıcıadi.conf

kullanıcıadi.conf

Client {

Name = kullanıcıadi-fd

Address = 10.14.29.33

FDPort = 9102

Catalog = MyCatalog

Password = "1625" # password for FileDaemon

File Retention = 30 days # 30 days

Job Retention = 6 months # six months

AutoPrune = yes # Prune expired Jobs/Files

}

Job {

Name = "kullanıcıadi"

Type = Backup

Level = Full

Client = kullanıcıadi-fd

FileSet = "Windows"

Schedule = "bizimzamanoglle"

Storage = File

Messages = Standard

Pool = kullanıcıadi

Priority = 9

Write Bootstrap = "/var/db/bacula/kullanıcıadi.bsr"

}

Pool {

Name = kullanıcıadi

Label Format = "kullanıcıadi-"

Maximum Volumes = 6

Pool Type = Backup

Recycle = yes

AutoPrune = Yes

Volume Retention = 1 months

}

kabaca sizi örnek bir konfigurasyon yazdım bunu geliştirerek uygulamaya
devam edebilirsiniz eger ben bu config doyalarıyla ugraşmak istemiyorum
diyorsanız webmin kullanarak yönetin

iyi çalışmalar

--

Serdar EMIRCI