Malumumuz 5651 sayili kanun hakkinda cok fazla bilgi yok ve kanunu teknik
olarak yorumlamada zorluk cekiliyor. Bu konuda sirketinizin/kurumumuzun
kanuna gore nerede durdurgu, yapmasi gerekenler hangi urunlerle(ticari ,
acik kod vs) nasil yapacagi vs gibi konularda merkezi bir bilgi bankasi
olmasi amaci ile belgeleme calismasi yapiyoruz.

Ya bir blog sayfasinda ya da bir wiki sayfasina bu bilgileri aktaracagiz.

Kanunu kendi sirketinde, baska sirketlerde uygulamaya baslayan arkadaslardan
kisaca firma ismi vs vermeden isi hangi urunlerle nasil yaptiklarina dair
yorumlar alabilirsem iceirgi zenginlestirmede faydali olacaktir.

Ornek yorum:

Sirketim, kurumum  kanuna gore şu kategorilere(Eri­şim sağ­la­yı­cı, İçe­rik
sağ­la­yı­cı:, Yer sağ­la­yı­cı, Top­lu kul­la­nım sağ­la­yı­cı ticari
amacli Top­lu kul­la­nım sağ­la­yı­cı) giriyor.

Bunun icin su su ticari/acik kod urunu kullandim.

Su sorunlarla karsilastim vs diye yazmaniz yeterli.

Adres olarak huze...@lifeoverip.net adresini kullanabilirsiniz.

Huzeyfe ONAL
huze...@lifeoverip.net
http://www.lifeoverip.net