Merhaba,

Sitelerimden birinde joomla kullanıyorum ve garip bir şekilde joomla'nın ftp desteğini kullanamıyorum. Dolayısı ile içerik upload'ını joomlada ftp'yi disable ederek yapıyorum. Fakat bu seferde apache kullanıcısı www olduğu için zaman zaman normal ftp client ile içerik uploadı gerektiği için sorun yaşıyorum.

Apache'yi FTP kullanıcısı ile aynı kullanıcıda olacak şekilde nasıl çalıştırabilirim?

--
Cengiz CAKAR
Community Support Coordinator

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6