Merhaba,

Bende daha önce listede konuşulduğu gibi, checkpoint fw1 ve squid'i
transparent modda çalıştırmak istiyorum.

fw1 üzerinde http_mapped ayarı yaptım (SRV_REDIRECT(80,proxy_server_address,3128))

squid'i de porttan kurup sadece
http_port 3128 transparent yaptım

squid'i transparent modda çalıştırmak için başka bir ayar mı yapılması gerekiyor?

bkz: http://osdir.com/ml/security.netsec/2007-08/msg00009.html

ps: eğer tarayıcıya elle squid ayaları yaparsam normal internete çıkabiliyorum

--
Cengiz CAKAR
Community Support Coordinator

FreeBSD 6 kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd6