From: Mucibirahman İLBUĞA [mailto:mucip.ilb...@gmail.com]
Sent: Thursday, June 18, 2009 12:08 AM
Cc: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] Re: Pfsense, grup yetkilendirme?

Selamlar,
Sevindirici ama nasıl yapacağımıza dair bir tiyo ya da kaynak verebilir misiniz?

Kolay gelsin,
Mucip:)

Ali Kapucu yazmış:

Bu sefer gruba gitsin mail :)
Hocam aslında mac bazlı olarak dolaylı yoldan yaparsın illaki bir dhcp serverın
vardır. Orada ip leri reserve edersen pfsense de squid ve squidguard ikilisi
ile dediklerinin hepsini yapabilirsin..