Hei,

2009/11/3 Adrián Chaves Fernández <adriyetichaves en gmail.com>

> para.

> Dixen "ampla", non "ancha"[1].

Ok.

> Supoño que en contraposición de "ampla" (ou "extensa"), podería ir
> "reducida".
> Pero de todos xeitos eu parto de que nos refiramos ao número de
> coincidencias,
> se o contexto é distinto pode que estea a dicir cousas coas que non
> concordo.

Podes pór un exemplo? Eu non sei a que te refires co número de
coincidencias...

Co concepto que manexo eu, nun texto no que aparece a palabra (p. ex.)
greedy varias (x) veces, as procuras /gre*/ e /gre*?/ van encontrar o mesmo
número de coincidencias (x), o que cambia é a lonxitude de cada
coincidencia: gree a primeira, e gr a segunda.

Falamos do mesmo?

Saúde, Manuel

 [1] ancha/estreita