Hola Sergi, intentare resoldre't dubtes entre linies.

El 2 / gener / 2010 11:36, Sergi Tur Badenas <sergi....@upc.edu> ha escrit:
> Ja fa un temps vaig intentar documentar com crear un node/supernode des de
> 0:
>
> http://acacha.org/mediawiki/index.php/Exemple_pas_a_pas_de_muntatge_d%27un_node_a_l%27IES_Nicolau_Cop%C3%A8rnic
>
> Em van quedar varis dubtes:
>
> 1) Al crear un node et demana una MAC. Quina? La WLAN, la LAN i si és un
> supernode tipus una RB600A de quina LAN o WLAN parlem? Te alguna rellevància
> aquesta MAC?

La MAC que demana és al del trasto, tècnicament, la de la LAN, si el
trasto te mes interficies ethernet, en tindra diverses, pero
normalment es posa la primera o port1.
Actualment amb els trastos multiradio no te molta importància posar aquesta MAC.
Per exemple amb els trastos Linksys WRT54G les mac's ethernet i les
wireless eren gairbe idèntiques i només canviava l'ultim valor. Posant
la mac del trasto et generava automàticament la mac de la radio #1.

> 2) Al crear una radio surten les opcions:
>
> AP or AP with WDS
> Wireless client:
> Wireless bridge:
> Routed client:

Les opcions Wireless Brdige i Routed Client ara mateix no estan
començades/acabades. Per loque no s'han de fer servir.
les altres dues ja les coneixes, AP per un simple AP o supernode i
client per un simple client. L'unsolclic es configura d'una manera o
altre segons el mode triat.

Miquel Martos