Gracies per l'explicació. Quan he vist tot el que proposes fer m'ha entrat un
maldecap terrible i crec que ho deixaré per demà perquè, entre altres coses, ja
m'he baixat el correu dels dos darrers dies i per a tant incompleixo la condició
que expliques segons la qual no m'havia de baixar res :-((

Com és possible que els que treballen en el projecte Thunderbird no hagin tingut
en compte que els usuaris d'aquest programa canvien de tant en tant d'ordinador
i necessiten poder exportar amb una certa facilitat els correus i les adreces
d'un PC a un altre???

Com pot ser que sigui més fàcil importar d'Outlook a Thunderbird que de
Thunderbird a Thunderbird???

Com és possible que a llocs especialitzats com per exemple Softcatalà no hi hagi
cap explicació clara sobre el procediment a seguir??? (expliquen on haurien de
ser els perfils però no indiquen que s'ha de fer amb ells)

Francament no hi entenc res :-((

Salut i bona navegació!