Encoding; Unicode UTF-8 

((((((((((((((((( چند پیام از خوانندگان )))))))))))))))))

                            2009.02.13 08:54:16


---------------------------------------------------------------------------

<strong>در جواب قابل توجه جناب سینه چاک مصدق
السلطنه قاجار دشمن ایران:
دوست عزيزي كه مصدق را مصدق السلطنه قاجار
مي ناميد و دشمن ايران و اينجانب را متهم
به بي سوادي كرده ايد. به قول شما مصدق
شاهزاده قاجار بود. اتفاقا نكته جالب همين
است كه مصدق شاهزاده بود و در مقابل سلطنت
استبدادي ايستاد. اگر گدا زاده اي مانند
خميني در مقابل سلطنت مبارزه كرد هنر نيست.
اگر يك شاهزاده در مقابل سلطنت بايستد
ارزش دارد. شمايي كه منو بي سواد خطاب مي
كنيد فرموده ايد كه ما نفت را از رضا شاه
فقيد داريم در حاليكه نفت در زمان محمد رضا
شاه و با تلاش دكتر مصدق ملي شد. از آن
گذشته مگر شاه در ديوان لاهه و سازمان ملل
از حقوق ايران دفاع كرد و مگر ايشان در
حقوق بين الملل تخصص داشتند؟ اگر با كسي
خصومت شخصي داري با حرف بي منطق او را نكوب
چون در اين ميان تنها خود را در چشم ديگران
كوچك مي كني. از آن گذشته من از مصدق حرف
زدم و نه از كساني كه به نا حق نام او را يدك
مي كشند . مگر همين آقايان نهضت آزادي
نبودند كه زير بغل خميني را گرفته و به
ايران آوردند و وطن را به اين مصيبت دچار
نمودند؟ اگر محمد رضا شاه فقيد به نصيحت
مصدق گوش داده بود و سلطنت كرده و در حكومت
دخالت نمي كرد اكنون دچار اين مصيبت نشده
بوديم. از آن گذشته شما كه از اسناد انگليس
در جاسوس بودن مصدق نام مي بريد چرا آنها
را ارائه نمي كنيد. دلايل خادم بودن مصدق
آنقدر هست كه شخصي مانند من به قول شما
سينه چاك او باشم مگر آنكه بخواهيم براحتي
بر تاريخ و حقايق ان پا بگذاريم. در ضمن
فراموش نكنيم كه حافظه تاريخي يك ملت
هميشه خادم و خائن را در ذهن خود ثبت مي
نمايد.

***

اين روزها لاس خشکه زدن امريکا وجمهوري
اخوندي هم خيلي شنيدني و خنده آور شده.
بهتر هر دو دست از اداو اطوار بردارند و ما
ملت بيچاره رااين همه سر کار نگذارند.
امريکايها بهتره بگن(اقا دست برداريد و
بچه خوبي باشيد و مثل گذشته باج لازمه را
همراه با شعار مرگ بر آمريکا بدين و منافع
ماراهم در منطقه چون گذشته تامين کنيد گور
پدر ازادي و حقوق بشر هم کرده).
آخوندها هم بهتره بگن(اقا خودتون گفتيد
منطفه رو به هم بريز و جاي پاي ما را باز کن
خوب حالا خوش رقصي کرديم بخشش ازبزرگتره
اصلا ميدونيد چيه<گ ه>خوريم.
شما را به خدا اينجور رک و راست باشن بهتر
نيست ؟.إ

***

بنده در روز 22 بهمن متوجه مونتاژ شدن
تصاويري كامپيوتري از ازدحام مردم از
تلويزيون جمهوري شدم كه نشان دهند مردم
امسال هم به صورت انبوه در راهپيمائي حضور
دارند كه البته پشتيباني نكردن تصاوير
هوائي بوسيله هليكوپتر حاكي از حضور كم
رنگ مردم بود و همچنين باآوردن مجري هاي
برنامه كودكان سعي در كشاندن مردم در آنجا
بودند كه واقعاً باعث خنده بود.

***

گرایش و محبت جمادات و نباتات.....
مگر جمادات و نباتات بدلیل نداشتن عقل و
شعور به اهل بیت ساخت خیالات واهی آخوندها
ایمان بیاورند و این خبر میتواند صحیح
باشد چون عقل و تفکر وجود چنین چیزی را نمی
تواند بپذیرد.
میتوان چنین استنباط کرد که اعوام و انصار
جمهوری اسلامی هم جزو نباتات و حیوانات
هستند.
دنیا دنیای عقل و شعور و استنباط و منطق
است و نمی شود از واقعیات فرار
کرد.میشود؟!!!

***

نه اینکه دل خاتمی برای ایران میسوزد !
اینها فقط دنبال بمب اتم هستند که بتوانند
بمانند ! حالا فرقی نمیکند که اصلاح طلب ها
رو روی کار بیارند و وقت بخرند و یا بازی
های دیگر بکنند!

***

ماهواره های روسی و آمریکایی باهم برخورد
کردند.
میدانید چرا؟ برای اینکه هواسشان به قر و
اطوار ماهورای ایران خانم پرت شده بود

***

به اين اخوند ساديسمي که سني هارو
حرامزاده ناميده بايد گفت ابله نميدوني که
ايرانيان تا دو سه قرن پيش همه سني
بودند.ازجمله اجداد کثيف تو و تو با اين
حرف حرامزاده بودن خودت رو ثابت کردي

***

(((زمینه چینی برای رای سازی به نفع احمدی
نژاد---------يك اصولگراي حامي احمدي‌‏نژاد
پيش‌‏بيني كرد: برنده انتخابات
رياست‌‏جمهوري دهم، احمدي‌‏نژاد با
اختلاف بيش از 5 ميليون راي نسبت به خاتمي
خواهد بود.)))

لطفا شما با درج اين نوع خبرها آتش به تنور
سيرک انتخابات رژيم جنايتکار و ضد ايراني
جمهوري اسلامي نريزيد. سران رژيم با آوردن
خاتمي هم مي خواهند ذهن مردم را از مسايل و
مشکلات کشور منحرف کنند و هم موجب فريب
خارجيان شوند. شما که بايد بهتر بدانيد که
احمدي نژاد و خاتمي هر 2 از مهره هاي خامنه
اي هستند و در مواقع لزوم از آنها استفاده
ميشود.

***

اندر ره آورد ماهواره امید :
هنوز هیچی نشده اختلاف افکنی و جنگ و تصادم
و تصادف  هم در فضا رایج شد.
خب درست پس از ارسال ماهواره رژیم ددمنش
اسلامی ایران ؛ دو ماهواره آمریکا و روسیه
باهم برخورد کرده اند و متلاشی شده اند.
این اولین بار در تاریخ فضاست که چنین
فاجعه ای رخ مینماید آنهم پس از ارسال
ماهواره امید.
چه میکنه فرکانسهای اختلاف افکن ماهواره
امید ...

***

فيلم شلاق و سنگسار:
به مام ميهن سوگند فرزندان و نوادگان
اينها را هم که شده گير بياوريم روزي اين
خيل جنايتکار را از زمين محو خواهيم کرد و
خدا شاهد است فردا براي عذرخواهيشان دير
است.

***

من همراه با پدر ، مادر ،خواهر ، خواهرزاده
و خاله ام به نانوایی تهرانپارس جنب
کلینیک مریم رفتیم نانوایی تعطیل بود و در
مقابل نانوایی چند اتومبیل نیروی انتظامی
متوقف بود و مامورین اجازه توقف به هیچ
اتومبیلی نمیدادند با اینحال ما در آن
منطقه  داخل اتومبیل تا باز شدن نانوایی (
ساعت 8 ) حضور داشتیم . وارد نانوایی شدم و
وقتی نوبتم رسید به شاطر جوان گفتم من
ازمشتریان همیشگی شما هستم و همیشه از شما
نان می خرم چرا امروز تعطیل بودید ؟ شاطر
جوان با نگاه معنا داری گفت مشکلی پیش آمده
بود وسپس گفت دوست عزیز من همه مشتریهایم
را میشناسم شما مشتری  ما نیستید و خودتان
میدانید که به چه دلیل ما امروز تعطیل
بودیم 
ما هستیم</strong>


---------------------------------------------------------------------------

Link: http://www.iranpressnews.com/source/054215.htm




-- 

The webmaster!


--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
- New: http://www.IranPressNews.com/zanan/

- http://www.IranPressNews.com/javan/


- Baraye daryafte tamame khabarha dar yek email rozaneh 
http://groups.google.com/group/IranPressNews/subscribe?hl=en lotfan gozineye 
"Digest Email" ra tik bezanid
- Baraye Farsi didan View > Encoding > "unicode utf-8" ra dar browser khod 
gozinesh konid

- To unsubscribe from this group, send email to 
[email protected]
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---

رد على