Encoding; Unicode UTF-8
ستاد بازی سازی غزه؛ بم هنوز ساخته نشده است
2009.02.14 11:02:57
---------------------------------------------------------------------------
<strong>خبرگزاري حکومتی فارس: نماينده بم در
مجلس شوراي اسلامي گفت شهر بم هنوز ساخته
نشده است.
حجتالاسلام موسي غضنفرآبادي گفت با توجه
به اينكه پنج سال از حادثه زلزله بم
ميگذرد اين شهرستان با مشكلات زيادي
روبهرو است.
وي در ادامه بيان داشت: واحدهاي تجاري و
مسكوني زيادي ناتمام باقي مانده است، كه
به علت عدم تونايي مالي مردم رها شده و اگر
دولت مهرورز و عدالتمحور تسهيلاتي براي
تكميل اين واحدها در نظر نگيرد، 20 سال ديگر
هم به همين حالت باقي ميماند.
وي گفت: از دولت ميخواهم وامهاي بانكي
را كه مدت دو سال مهلت داده شده بود مورد
بخشش قرار دهد و اين مسئله تبديل به يكي از
مشكلات بزرگ مردم شهرستان بم و همچنين
كسبه اين شهرستان شده است هر چند با
مكاتبات متعددي كه انجام داديم هنوز
نتيجهاي نگرفتهايم. </strong>
---------------------------------------------------------------------------
Link: http://www.iranpressnews.com/source/054308.htm
--
The webmaster!
--~--~---------~--~----~------------~-------~--~----~
- New: http://www.IranPressNews.com/zanan/
- http://www.IranPressNews.com/javan/
- Baraye daryafte tamame khabarha dar yek email rozaneh
http://groups.google.com/group/IranPressNews/subscribe?hl=en lotfan gozineye
"Digest Email" ra tik bezanid
- Baraye Farsi didan View > Encoding > "unicode utf-8" ra dar browser khod
gozinesh konid
- To unsubscribe from this group, send email to
[email protected]
-~----------~----~----~----~------~----~------~--~---