Apa peranan PAS dan Pakatan Rakyat dalam menangani permasalahan ini?
Apa yang telah dilakukan?

At 28/8/2013 07:17 AM, Rozmal bin Malakan wrote:

>Beberapa hari lepas saya dihubungi oleh seorang lelaki. Dia ingin
>bertanyakan pusat perlindungan remaja wanita yang terlanjur.
>Menurutnya, saudaranya mempunyai anak perempuan berumur 18 tahun
>yang sudah 5 bulan hamil anak luar nikah. Dia sedang membantu
>saudaranya ini untuk menghantar remaja ini ke pusat perlindungan.
>
>Disebabkan saudaranya ini tinggal di Felda, mereka tidak mampu
>hendak menghantar anak perempuan mereka ke pusat perlindungan swasta.
>
>Dia mendapat telefon saya apabila terbaca artikel dalam blog saya
> [...]

------------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

JIMedia: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan Maklumat

Sila ke "JIM E-Bazaar" untuk membeli belah, membayar yuran program dan
menyumbang untuk dakwah, di http://www.jim.org.my/e-bazaar/

Untuk melanggan Islah-Net, hantar e-mail ke islah-net-subscr...@yahoogroups.com
Untuk menghentikan langganan, hantar e-mail ke
islah-net-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: