Pas tetap dgn dakwah amar maaruf nahi mungkar namun felda adalah jajahan BN

From: badiuzzaman <dr.badiuzzaman....@gmail.com>
Sender: islah-net@yahoogroups.com
Date: Fri, 30 Aug 2013 07:10:36 +0800
To: <islah-net@yahoogroups.com>; Rozmal bin Malakan<roz...@yahoo.com>
Subject: Re: [Islah-Net] Masalah zina dan remaja hamil terlanjur di
kawasan Felda perlu perhatian

Apa peranan PAS dan Pakatan Rakyat dalam menangani permasalahan ini?
Apa yang telah dilakukan?

At 28/8/2013 07:17 AM, Rozmal bin Malakan wrote:

 >Beberapa hari lepas saya dihubungi oleh seorang lelaki. Dia ingin
 >bertanyakan pusat perlindungan remaja wanita yang terlanjur.
 >Menurutnya, saudaranya mempunyai anak perempuan berumur 18 tahun
 >yang sudah 5 bulan hamil anak luar nikah. Dia sedang membantu
 >saudaranya ini untuk menghantar remaja ini ke pusat perlindungan.
 >
 >Disebabkan saudaranya ini tinggal di Felda, mereka tidak mampu
 >hendak menghantar anak perempuan mereka ke pusat perlindungan swasta.
 >
 >Dia mendapat telefon saya apabila terbaca artikel dalam blog saya
> [...]

------------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

JIMedia: Memurnikan Tanggapan Umum Melalui Penyebaran Ilmu dan Maklumat

Sila ke "JIM E-Bazaar" untuk membeli belah, membayar yuran program dan
menyumbang untuk dakwah, di http://www.jim.org.my/e-bazaar/

Untuk melanggan Islah-Net, hantar e-mail ke islah-net-subscr...@yahoogroups.com
Untuk menghentikan langganan, hantar e-mail ke
islah-net-unsubscribe@yahoogroups.comYahoo! Groups Links

<*> Your email settings:
    Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to: