Kaixo berriro...
Hau irakurrita, interes handia sortzen didate jardunaldiek.
Izena eman dut oraintxe bertan.
Un día de estos le daré más kaña al euskera.
Eskerrik asko hau antolatzeagatik.
Izango gara...

Pablo
http://lsi.vc.ehu.es/pablogn/

Ainhoa Ezeiza <[email protected]> wrote:

>_______________________________________________
>ITSAS mailing list
>[email protected]
>http://list.ehu.es/mailman/listinfo/itsas
_______________________________________________
ITSAS mailing list
[email protected]
http://list.ehu.es/mailman/listinfo/itsas

Responder a