Ahoj

Tak to je pro me novinka, podle me az do androidu 4.1/4.2 neslo na
telefonu pouzivat vice uctu nez jeden. I pak je to ovsem omezene tak
ze prihlaseny v jednu chvili muze byt jen jeden, takze by to podle me
znamenalo ze se bude kvuli pouzivani jedne aplikace clovek
prehlasovat. Jestlize je mozno pripojit vice jak jeden ucet soucasne
tak by to mohlo chodit, ale to bych rad vedel jak? (muzes Petre prosim
nahodit jak / i kdyz je to trochu dost off topic/)

Jinak k predchozimu dotazu. Kdyz si clovek stahne nejakou aplikaci z
marketu pod jednim uctem a pak v telefonu zmeni uzivatele, tak tu
aplikaci nevidi a musi si ji znovu nainstalovat (asi vyuzije jiz
nainstalovane resource, ale to nevim jiste)

Standa

--
Stanislav Ošmera
Tel: +420 722 683 456