Od: Petr Janata <petrjan...@gmail.com>
Datum: 29. 4. 2013
Předmět: Re: hibernate-critera s withClause

"

Zdravím Mirku,

problém je to prastarý (2005) a samotný tvůrce Gavin King se k němu vyjádřil
(https://forums.hibernate.org/viewtopic.php?t=944439). (Doporučuji dočíst
thread do konce, kde je nádherný flame)

Prakticky chceš asi dosáhnout tohoto:
    Najdi všechny Person, které mají Permission X
        A ZÁROVEŇ
    vrať od nalezených Person všechny Permissions.

To jedním joinem nepůjde, protože Permission musí být X a některé tím pádem
ve výsledku nebudou, což je v rozporu s druhou polovinou požadavku, že se
mají vrátit všechny.

Kdyby v třídě JoinWalker nebyla podmínka && ! oj.hasRestriction(), tak by se
kolekce permissions vrátila jen napůl plná.

Musíš to bohužel napsat explicitně: nejdřív zjistit, které Person entity
chceš a pak k nim dotáhnout všechny jejich permissions.

Zkusil bych:

   1. 2 query, v první vybrat vhodné Person a pak k nim dotáhnout
   permissions v druhé query
   2. použít Criteria.ALIAS_TO_ENTITY_MAP

(http://docs.jboss.org/hibernate/orm/4.1/devguide/en-US/html_single/#querycriteria-associations)
    a udělat si mapovací práci ručně v paměti
   3. mohlo by i fungovat FetchMode.SELECT, nebo subquery

Petr Janata