Ahoj Jirko (můžu-li ti tykat),
já jsem optimista a věřím, že o sobě zdejší Eclipsisti jen nevědí. Už zítra
v 18 hodin začně vůbec první český Eclipse DemoCamp (a už teď mám trému
jako blázen :-)). Prozatimní potvrzená účast na toto "nulté" setkání je 35
lidí. Všichni říkali, že je tu na to málo lidí a kdo ví jestli bude zájem
ap.... Jen je škoda, že řada šikovných lidí se ostýchá ukázat co umí. Já
sám taky cítím trému, ale proto chci vše vést opravdu spíše neformálně.

V přípravě už běží listopadový DemoCamp. Mluvím už s některými firmami,
speakery, jsem v kontaktu s Eclipse Foundation. ČR je zajímavá pro spoustu
firem okolo Eclipse. Přestože zde přímo nesídlí mají tady kanceláře.
Eclipse se také hodně začíná prosazovat v automotive a aerospace průmyslu...

Doufejme, že jde o to nějak začít a přidají se další.

​
​​
--
​Libor JELÍNEK