Hi,

Mentsen duplyval távoli ftp-re (vagy akármire).
SSHFS amúgy nem feltétlen lassú ha megfelelő combos gép van alatta.
Webdav jöhet szóba még de az is lassú, ha https.

Üdv,
Ákos

> 2016. máj. 2. dátummal, 18:04 időpontban Kiss Gabor <ki...@ssg.ki.iif.hu>
> írta:
>

> Arra gondoltam, csinálok egy barátomnak egy távoli SMB szervert,
> ahová menteni tud. De mindjárt elakadtam ott, hogy a jelek szerint
> a forgalom nincs titkosítva. A jelszó sem. (Rosszul tudom?)
> Az SSHFS biztonságos lenne, de alighanem túl lassú.
> Az iSCSI nekem is túl komplikált.
> Az rsync és haverjai csak a barátomnak. :-)
> Mi jöhet még szóba?
> A végén tán mégis kiegyezek egy unison-gtk-val...?
>
> kissg

        Ákos Gábriel
        front-end technologies director

        akos.gabr...@ixenit.com
        mobil: +36 20 9278894

        Ixenit Kft.
        1031 Budapest, Záhony utca 7. (Graphisoft Park)
        www.ixenit.com