Szia,

"Kovács Géza" <kg0...@gmail.com> írta 2016-09-20 15:51-kor:
> Ezt a kis shell-scriptet, ami normálisan le is fut és amíg le nem
> futott, a rendszer nem áll le, megírod?
> Különösen ez a nehéz nekem.
> A sleep <interval> nem jó ötlet, mert időnként továbbtarthat a grub-install.
> Én sajnos nem értek hozzá, ötletem max ennyi:

Avval együtt, hogy ilyen keveset tudsz a scriptelésről, a rendszer
bootolási folyamatáról, runlevelekről, környezeti változókról, stb.

Biztosan jó ötletnek tartod, egy ilyen dolog automatizált futtatását?

Csak egy hint: Avval együtt, hogy meg is tudnám csinálni. Rettenetes
ötletnek tartom, ami annyi szinten mehet félre.

Van egy olyan érzésem, hogy valami történik a rendszereden. Megfelelő
ismeretek hiányában próbálsz egy még annál is rosszabb tüneti kezelést adni
a problémára, a valódi root cause feltárása helyett.

Javaslom az alábbi kérdések megfontolását:
* A jelenlegi helyzet kritikus / kezelhető vagy csak kényelmetlenség?

Gyanítom, semmi esetre sem a kritikus. Ebből kiindulva én a következő
kérdésekkel folytatnám:
* Tudok-e / tudsz-e valamilyen egyéb megoldást adni a probléma mitigálására?

* Mi lehet a valódi probléma?
* Milyen ismereteket kell elsajátítanom a probléma feltárása érdekében?

Üdv,
Gyu