Sziasztok!

Vettem egy ilyen kártyát: TP-LINK TL-WN851N PCI Wireless Adapter
Sok hálózatot lát a környéken, de az enyémet nem, a router szintén 2,4
GHz sávban működik, viszont csak a 802.11G hálózatig ismeri a Wi-fi szabványt.
Ha fix csatornára állítom a router-t, akkor se találja, ha reset után
nyílt hálózatként jelenik meg a router, se találja, közel vannak
egymáshoz a gép és a router, de hiába.
Telefon, okos tv, minden látja a router-t és ezek se a régi szabvány
szerint mennek...
SSID nem rejtett.
Kártya visszafelé kompatibilis a "G" szabvánnyal.
Mobiltelefonon hotspot-ra tudtam csatlakozni a géppel.
Mit tegyek, hogy lássa a router-t és be tudjak lépni?
Linux verzió: Ubuntu 16.04.1 (Xenial Xerus)
Kernel verzió: 4.4.0-77
Szerintem az Ath9k modul kezeli a kártyát, de nem biztos.
Wifite program megtalálta a router-t, látja a SSID-t, jelerősség miatt
1. számúnak veszi, de a grafikus felületen, ahol a SSID-t kellene
választani a csatlakozáshoz, a router SSID-je nem jelenik meg...
Afterburner és frame burst ki vannak kapcsolva, de ha bekapcsolom se
történik semmi...
Lehet 54G módba állítani a kártyát?
Router-en kiválaszthatom hogy "54G only", hiába.

Üdvözlettel Géza