PÁSZTOR György <pasz...@linux.gyakg.u-szeged.hu> írta (2017. május 4. 22:58):
[...]
> Egy hint, mintának, kiindulási pontnak, ötletekhez:
> https://github.com/balabit/syslog-ng/blob/master/contrib/syslog-debun
> Itt keresd a debun_init() fv-t, és próbáld meg az ott felhasznált ötletet
> lemodellezni. Már ha az is megfelel neked, hogy el kell indíts egy tail -f
> -et a háttérben, amit a script futása legvégén meg le kell lőjj, ergo a
> leg-legvége a kimeneteknek nem fog bekerülni a scriptbe, ami a kill-ed után
> történik. Ha együtt tudsz élni ennyivel.
> Lelövés: debun_do_tarball().
> Itt én a végén még a .tgz nevét kiírtam, + ami a .tgz elkészülte után
> [...]

Ez majdnem jó. Illetve jó, csak azt is szeretném, hogy az stderr is el
legyen mentve meg ki is írja a képernyőre. Ha azt is átirányítom egy
trace file-ba és arra is megy egy tail -f, akkor látszik a kimenet,
csak éppen összekeveredik az stdout-tal (az egyik parancs kimenetébe
beleíródik a következő hibaüzenete).