Sziasztok!

Van egy gépem. Régebben futott rajta egy Ubuntu 14.04LTS, volt rajta
xen, meg néhány virtuális gép.
Most ugyanerre a vasra feltettem egy Ubuntu 16.04LTS-t, szépen működik
minden a gépen, ha "cat /proc/cpuinfo"-val megnézem, akkor látom, hogy
van négy mag.
Fetettem a xen-system-amd64 csomagot, és ha elindul a hypervisor,
akkor már csak egy magot mutat a cpuinfo. Persze  nem ez a legnagyobb
baj, ilyenkor az alaplapin kívül nem működik a többi hálókártya. Ha
hypervisor nélkül indítom, akkor megvan a négy mag, mennek a
hálókártyák.
Számomra a gép gyanús, mert másik gépen ugyanez szépen működik.
Mi lehet a gond vele?

Fürtös