Lars Brinkhoff skriver:

> Ingen influens från Paul för min del, även om jag läst hans böcker.
> Jag har länge varit intresserad av ray tracing och skrivit några
> stycken.  Denna gången ville jag prova att skriva i Lisp.
>
> Just nu är den ganska långsam jämfört med motsvarande i C, så det ska
> bli intressant att se om det går att komma inom 10% som tumregeln
> brukar vara.
>
> Ingen annan som är intresserad av 3D-grafik?

Lite till husbehov, typ (jag har mest knepat 3D-grafik för Pantzer (och
därifrån till Gamelib)), men något verkade knasa till sig senast jag lekte
runt med koden (inte incheckat i CVS, så andra slipper se traset).

Jag skulle inte ha något emot att kika på din kod, när jag nu lyckas hitta
lite ledig tid (det är MYCKET, nu).

//Ingvar