Andreas Davour skriver:
> Tja, dina projekt ser hyggligt välpaketerade ut. :)

Hare build-asdf-package ! Lös problemet en gång, bygg ett shell-script som datar
ihop dina paket och sedan är Bob din onkel. (finns att slanga ner:
        http://src.hexapodia.net/build-asdf-package  )

> Intressant Annat Hack för ASDF introspektion. Det skulle inte vara så
> dumt...

Vid närmare eftertanke borde det vara enklare att data en moj som
läser en ASDF-definition och sedan helt enkelt uppdaterar .version och
.filelist (eventuellt med lite mellanklister, så att man slipper joxa
med dokumentationen i ASDF-definitionen). Ska fundera på det och
kanske till och med knappa ihop en prototyp innan jag släpper
CL-Defence (ett spel i "Tower Defence"-traditionen, fast vagt
annorlunda, med en "väg" som definieras av en Bezier-kurva och man kan
köpa fler kontrollpunkter).

//Ingvar