Du var ofta irriterande. Du var dock ohyggligt kunnig. Ibland var din bryska
stil underhållande, ibland irriterande, men de fåtal gånger din stil rikatdes
mot mig, personligen, tog jag det som en komplimang. Du brydde dig om mina
missuppfattningar, även om en mjukare stil hade varit trevligare. Jag tror
dock att dina burdusa påhopp fick mig att tänka igenom saker, snabbare.

Jag kan inte säga att jag kände dig, personligen, men jag har träffat personer
som träffas dig "in the flesh".

Världen är, i snitt, dummare idag än innan du gick hädan. Vila i frid.

//Ingvar