Saya tertarik dengan petikan berikut:
"boleh atau tidak mengambil alih negara ini dengan pasukan tentera.
Saya menjawab, mereka hanya general-general bodoh."

Suka saya ingatkan bahawa Taat Setia Angkatan Tentera lebih lebih lagi daripada Rejimen askar Melayu DiRaja yang merupakan tulang belakang ATM akan tetap subur mewarisi tradisi kepahlawanan Melayu. Sesungguhnya Kamilah Hulubalang Melayu Yang Tak Membuang Baka.

Kepada Kaum Cina yang cuba menanamkan fahaman seperti tulisan di atas, sila berterima kasih dan bersyukur serta merenung kembali diri sendiri. Parang Terbang belum pupus. Askar Melayu tetap Taat Setia kebawah Seri Paduka Baginda.

Kepada Bangsa Malaysia, janganlah terlalu terpengaruh kerana mungkin juga ini merupakan dakyah asing yang mahu menimbulkan cetusan perasaan ketidak harmonian kita sebagai masyarakat yang berbilang kaum. Marilah kita hidup harmoni dan jauhkan perasaan syak wasangka sesama rakyat Malaysia.

TAAT SETIA......to be a gunturean is tough.....but to remain as gunturean even tougher

Oleh :[EMAIL PROTECTED]
myMasjid-Mengembalikan kegemilangan Masjid

Kirim email ke