Nyhedsbrevet udsendes ca. hver måned.

Seneste nyhedsbrev (September 2014):
Issuu: http://issuu.com/lodahl/docs/2014september
PDF: https://54.220.116.70/owncloud/public.php?service=files&t=31f76125dccd709ccba86f661de22747&download

Du kan abonnere på nyhedsbrevet ved at tilmelde dig denne postliste:
nyhedsbrev+subscr...@da.libreoffice.org

Denne gang kan du læse om

Nyhedsbrevet i PDF-format
Artiklerne on-line
Hvad sker der i München?
LibreOffice til Android
Hvor blev vores forum af?
Releaseplan
Sociale medier
Facebook
Google+
Donationer

Nyhedsbrevet i PDF-format
Ved de seneste par udgivelser af nyhedsbrevet har PDF-versionen været placeret på en anden server end sædvanligt. Det skyldes tekniske vanskeligheder med vores support-forum. PDF-filerne ligger midlertidigt på min personlige Amazon-server, som jeg desværre ikke har et gyldigt webcertifikat til. Derfor får du i visse tilfælde en sikkerheds­advarsel, når du forsøger at hente PDF-versionen. Det beklager jeg, og jeg håber at vi hurtigst muligt kan finde en langsigtet løsning på problemet.

Det er også muligt at hente PDF-versionen fra Issuu, men det kræver at du har et brugernavn og logger ind først. Herefter skal du klikke på "Share" og under visningsvinduet vælge "Download".

Alle artikler ligger også tilgængeligt på internettet på adressen https://libreofficedk.blogspot.dk.

--
Send en e-mail til nyhedsbrev+unsubscr...@da.libreoffice.org for instruktioner
om hvordan du ophæver dit abonnement