Witam Listowiczow,

  i zastanawiam sie, czy w licznym tym gronie sa specjalisci
 od szlachetnej dziedziny wiedzy zwanej ekonomia. Nie chodzi
 mi o wykorzystanie ich wiedzy (przynajmiej niebezposrednio)
 celem pomnozenia majatku, ale o pewna nazwijmy to konsultacje.
 Jesli ktos nieco wczesniej mial sporo z ekonomia do czynienia,
 powiedzmy w ostatniej dekadzie, a teraz juz mniej, tez
 moglby laskawie odpowiedziec na moja prosbe. I najlepiej
 jesli sa doswiadczenia polskie, np. w pisaniu referatow
 ekonomicznych po polsku. Z gory dziekuje za pomoc,

 Andrzej Szymoszek

Odpowiedź listem elektroniczym