Michal Sulej wrote:

> Jeszcze nie ucichl skandal zwiazany z poprzednia wystawa, a pani Rottenberg
> wraz z kuratorem wystawy, panem Szeemanem juz zgotowali nastepna
> "niespodzianke" i to w sam raz z okazji stulecia galerii.
> O szczegolach wraz z komentarzami mozna sobie poczytac na:
>
> http://info.onet.pl/artykul.asp?DB=162&ITEM=1016086

Ja ze swej strony polecam artykul Piotra Semki w dzisiejszym
"Zyciu" (tym z kropka) pod adresem:

http://www.zycie.com.pl/opinie.html?id=5004

Moja refleksja jest jedna: w artykule pojawiaja sie nazwiska,
zwiazane z organizacja tej i innych antykatolickich prowokacji
"artystycznych": Rottenberg, Szeeman, Rosenthal.

Nie moge sobie tylko przypomniec, z czym mi sie te nazwiska
kojarza... Eskimosi, hucpa...? Ale pewnie jestem pod wplywem
tych faszystowskich opinii, ktore sa tak czeste na naszej
swiatlej, jewropejskiej liscie!

Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym