Chris BOROWIAK wrote:

> Nie wiem jak w srodowisku Intelowskim (PieCow), ale na Macintosha mam
> taki sterownik, ktory zwie sie PDFWriter, po uruchomieniu ktorego moge
> kazdy dokument "wydrukowac" jako plik w formacie PDF. Nawet jesli mam
> w tekscie uzyte odpowiednie czcionki postscriptowe, to uzyskuje bez
> problemu polskie literki ze wszystkimi ogonkami.
>
> Happy Mac-user
> Krzysztof Borowiak

Wydrukowac to mozna, w srodowisku PC jest podobny, darmowy Acrobat Reader,
w Linuxowym i Acrobat Reader i xpdf, ale te produkty nie daja mozliwosci
tworzenia dokumentow w formacie pdf. W Linuxie mam utility 'ps2pdf',
ale jest to rzecz nieco ograniczona, ponadto musze wpierw wyprodukowac
PostScript.

Jacek A.

Odpowiedź listem elektroniczym