-----Ursprüngliche Nachricht-----
Von: "Chris BOROWIAK" <[EMAIL PROTECTED]>
An: <[EMAIL PROTECTED]>
Gesendet: Donnerstag, 28. Dezember 2000 20:00
Betreff: Re: degeneracji narodowej ciag dalszy

> Pani niewiele zdaje sie rozumiec, ale to juz Pani,
> nie nasze zmartwienie...

Tu sie chyba ktos myli, jesli mysli, ze chodzi mi o niezrozumienie i mentalnosc
wynikajaca z narodowosci. Chodzi mi raczej o niezrozumienie wynikajace z
gardzacego traktowania inaczej myslacych - nawet wlasnych rodakow, i wmieszanie
w to jakiejs wyzszej idei. Przeciez to nie dawno przerobilismy. To po co jeszcze
raz walczyc?

Uta

> Krzysztof Borowiak

Odpowiedź listem elektroniczym