O 22 abril 2016 22:21, Marcos Lans <marcoslansga...@gmail.com> escribiu:

> Certo, esquecinme da parte da tradución ao galego. Síntoo.
> Vexo que a 1ª vez envieino ao correo meix...@certima.net non é correcto?
> Podes citarme se o desexas pero non é necesario.
>
> Saúdos

Solucionado, cunha declaración complementaria, agora que andamos coa
Facenda :-D

http://trasno.gal/2016/04/23/traducion-ao-galego-da-ubuntu-16-04-lts-xenial-xerus/

A min gústame que os tradutores, tan vitais para o galego, reciban o seu
recoñecemento. Iso anima a que haxa máis e se formen os equipos, ademais de
ser unha xustiza mínima que forma parte da tradición meritocrática e
transparente do software libre. O público debe saber que os logros que
veñen do esforzo teñen nomes e apelidos, especialmente no noso caso, no dos
voluntarios. E a comunidade de Proxecto Trasno é máis una comunidade de
persoas tradutoras que  propiamente de proxectos de software, persoas
arredor de proxectos. Non é vaidade senón transparencia, proximidade e
responsabilidade cívica.

P.S.
Ese enderezo de correo non o utilizo/consulto habitualmente (só para
algunhas listas de correo.