To je resitelne jednoduchym Ajaxem, ne? Nebo mi neco unika?

 Jirka

From: Ing. Vladislav LudĂ­k
Sent: čtvrtek, 31. března 2016 15:48
To: python@py.cz
Reply To: Konference PyCZ
Subject: [python] dynamický vstup klávesnice do stránky s formulářem pod Windows

ZdravĂ­m vĹĄechny,

mám problém, který bych rád vyřešil lépe.

Popis:
Příruční čtečka UHF RFID čipů je připojena pomocí USB.
Tato čtečka simuluje klávesnici.
Webová aplikace běží na Windows, používám Cherrypy. To ale není podstatné. Kód je HTML a JS, popřípadě PHP.
Po přiložení čipu odešle v mém případě čtečka číslo čipu, což je 24 znaků do input pole formuláře.
Po stisku SUBMIT se pak číslo dále zpracovává.

Chtěl bych však vylepšit snímání znaků ze čtečky nejlépe tak, že stránka bude očekávat 24 znaků (jako z klávesnice)
a poté je předá ke zpracování dynamicky sereru, například v nějakém časovém intervalu. Tedy bez ručního odesílání.

Je to řešitelné ?

Díky Vláďa