Videa máme snad ze všech Pyv, ale nemáme čas a síly je zpracovávat. Víme
jak na to, máme nějaké i rozepsané skripty a nějaká metodika na to už snad
i existuje, ale není prostě síla a čas. Uvítáme dobrovolníky, kteří by se
přihlásili na

https://github.com/pyvec/zapojse/issues/4
https://github.com/pyvec/zapojse/issues/14

Díky moc!