Ahoj,

ještě doplním, kolega kdysi testoval různé rychlosti spojování stringů
s tím, že v každé verzi (i jednotlivé verze Python 2.x) se rychlosti
lišily, takže to asi nemá moc cenu řešit.

Sám používám + buď na spojování 2 max tří stringů. Ale spíš jen jako
jeho další rozšiřování:

        log_file += '/mujlog'

Zejména pokud jde o vkládání někam do středu tak pak už %s nebo format,
který má opravdu mnoho krásných možností:

        log_file = '/var/%s/mujlog' % 'log'

U format se mi líbí zejména používání názvů:

        '{var}/{log}'.format(**{'log': 'mujlog', 'var': '/var/log'})

Ondra

V Fri, 31 Mar 2017 14:00:08 +0200
Dan Pressl <nu.f...@gmail.com> napsáno:

--