From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Z Chaniago
Sent: Tuesday, June 22, 2004 4:03 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: RE: [EMAIL PROTECTED] Wacana Baru (tambahan KAS) .???? Closing speech

Assalamu'alaikum WW

Silakan sanak mambuka dan mambaco tata tertib di
http://groups.or.id/mailman/subscribe/rantau-net.
wa bil khusus point B no 3. dan tata tertib tsb sampai saat iko alun di
amandemen lai.

Dan sebagai tambahan sanak nggak harus dikenal, harus nan punyo server,
penyandang dana terbesar dan sudah ikuik dari tahun 1997 kok ...kalau cuma
untuak maingekkan "kalau ado yang harus dibisiakkan dan ado nan harus
disorakkan....."

Soal peran ...toh awak punyo peran masing-masing ....sasuai jo kaidah nan buto
paambuih lasuang nan pakak panembak badia nan lumpuah paunyi rumah nan cadiak tampek
batanyo nan binguang disuruah-suruah... .... dan ..........

Nan jadi presiden nan cerdas jujur dan berani....... hehehehe..... :-p

:-)

Wassalam
Z Chaniago - Palai Rinuak - http://photos.yahoo.com/bada_masiak/

Alam Takambang Jadi Guru