PakEkadan PakAunur,

Setahu saya, memang harga BBM yang dijual pertamina di wamena memang harganya
sama dengan subsidi di jawa,…. Tapi stoknya terbatas,.. kalau kata seorang
sopir rental kendaraan disana,  mereka mendapat jatah 15liter untuk 2minggu…..
alhasil, 15 liter habis dalam beberapa hari saja, sisanya didapat dari pengecer
yang menjual dengan harga (terakhir saya kesana okt-nov lalu) 30.000
perliter,…..

Akhirnya Soto Ayam pun jadi seharga 30 ribu dan aqua 600ml seharga 10ribu.

Best Regards,

Benedictus Dwiagus S.

http://bdwiagus.blogspot.com

http://bdwiagus.multiply.com

"The most difficult thing in the world is to know how to do a thing and to
watch somebody else doing it wrong, without comment."  - T. H. White

:::... Indo-MONEV ...:::

Indo-MONEV is a mailing list to build a network of Indonesian People anywhere
in the world who are interested, dedicated, and profesionalised to the work on
monitoring and evaluation and other related development issues including
development aid works, particularly in Indonesia.

Join in by sending an email to:  indo-monev-subscr...@yahoogroups.com

Find also Indo-MONEV in facebook:
<http://www.facebook.com/group.php?gid=34091848127&ref=ts>
http://www.facebook.com/group.php?gid=34091848127&ref=ts