Salut!

Sa nu ma injurati! [Oops... Asta e mai mult pe rlug... ;-D] Am dat jos un
WinCvs13b20-2.zip, l-am instalat si am creat un director CVSROOT pe HDD-ul USB
cu care merg intre job si casa... De unde aduc io aku o copie dupa CVS-u'
handbook-ului in engleza ca sa ma apuc de tradus?!? [Cu termenii ne-om lamuri
noi...] CARE E ADRESA "FreeBSD CVS tree"?!? Am gasit io o chestie cam asa:

http://www.freebsd.org/cgi/cvsweb.cgi/

...da' cre'ca treaba asta doar afiseaza fisierele din CVS-u' adevarat in tabel
HTML, nu? Probabil ca toti cred ca-i o chestie banala... [Imi aduce aminte de
profii dreaq de mate din faculta: "Mai departe demonstratzia e banala..."] Cine
ma lumineaza si pe mine? Ca daca imi trebe' prea mult ca sa ajung la traducerea
efectiva mi se face lehamite si o las balta...

=====
Ioan (John) NIKY Pricop
Bucharest - ROMANIA