On Tue, 26 Oct 2004 00:16:15 -0700 (PDT)
Paul Antonescu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

>  Salut!
>
>  Sunt nou p'aici si vreau sa ma implic in traducerea
> handbook-ului. Insa dupa ce am citit prin arhivele
> ro-l10n ma vad nevoit sa ma retrag pentru un timp. (-
> Cel putin pana inteleg ce e cu cvs si reusesc sa-mi
> pun dracu' net acasa).
>
>  PS: ... sau poate se gaseste cineva sa ma
> 'incurajeze'.

Nu ai nevoie de cvs sau net, desi e mai usor cu ele.
De tot ce ai nevoie este un editor de text cu ISO.....-2

In rest iti transporti capitolul pe care l-ai ales intr-un mod oarecare
acasa si apoi inapoi la munca su unde ai access la net, il dai pe mai
(lui Ady, mine ..) si gata :)

Vezi si mesajul lui Ady:
Subject: [ro-l10n] ro-l10n small HOW-TO

--