Incredibil,dar pronosticul meu a fost cat se poate de corect,caci daca s-ar
tzine cont de JUDECATA pe baza casetei video ,Steaua a avut un gol perfect
regulamentar,dar arbitru l-a anulat in mod eronat cand Bayern conducea Steaua
cu 1-0.Deci daca nu intervenea arbitru meciul se termina 1-1.
  Astfel spus cu aproape o ora inainte de meciul Steaua-Bayern din Champions
League am pronosticat un scor de 1-1.Asta dovedeste ca ,in calitate de LIDER
ANTIFEMINIST ma pricep destul de bine la fotbal.Eu in general nu dau
pronosticuri decat daca cunosc bine echipele.

http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/821216/Steaua-rapusa-de-Bayern-Mnchen-in-Ghencea/

                          Steaua, rãpusã de Bayern München în Ghencea

        Cristian Delcea
Octavian Cojocaru
  Joi, 18 Septembrie 2008

  „Roº-albaºtrii“ au pierdut asearã în faþa nemþilor cu 1-0. Unicul gol a fost
înscris de Van Buyten. Ambiþia Stelei de a debuta cu dreptul în grupele Ligii
Campionilor s-a lovit asearã de eficacitatea ºi cinismul nemþilor de la Bayern.
Steaua a debutat din nou cu un eºec în grupele Champions League, iar visul unei
calificãri în „optimi“ pare încã departe. Bayern s-a impus cu pragmatism tipic
nemþesc, câºtigând asearã în Ghencea cu 1-0 dupã un meci în care echipa lui
Marius Lãcãtuº a alergat în zadar dupã egalare.

Münchenezii au punctat în minutul 15, la a doua ocazie pe care ºi-au creat-o:
centrare Scheweinsteiger ºi reluare cu capul a lui Van Buyten, de lângã
Ogãraru, care a privit inert faza. Steliºtii nu au cãzut moral, ajutaþi de
povestea de marþi searã a Clujului, ºi au încercat sã gripeze maºinãria
nemþeascã. Lovin a trimis o bombã de la 30 de metri, iar Semedo a nimerit doar
plasa lateralã.

Gol anulat pe nedrept!

Ghinionul a continuat ºi în repriza a doua, când Arthuro ºi-a smuls pãrul din
cap dupã o nouã barã. Steaua a marcat în minutul 76, când Rensing a scãpat
mingea ºi Bogdan Stancu a reluat în plasã, dar arbitrul a fluierat fault la
portar în mod total eronat!

> Pentru prima oarã de când joacã pentru Steaua, Juan Toja a fost folosit
> „închizãtor“, alãturi de Florin Lovin. Pentru Ogãraru, Toja, Szekely, Semedo,
> Dayro Moreno ºi Arthuro, meciul de asearã, cu Bayern, a fost primul din
> grupele Ligii Campionilor. De la bavarezi, doar atacanþii Toni ºi Podolski au
> fost debutanþi în aceastã competiþie.

> Adrian Mutu, atacantul român al echipei AC Fiorentina, a fos înjurat de fanii
> steliºti în momentul în care pe tabela electronicã a stadionului au fost
> prezentate faze din meciul Lyon - Fiorentina, celãlalt meci al Grupei F.

> [...]

Comentariul LIVE: Steaua - Bayern 0-1

LIGA CAMPIONILOR

STEAUA - BAYERN MÜNCHEN . . .0-1
Marcator: Van Buyten (15)

STEAUA: Zapata 8 - Ogãraru 5, D. Goian 5, Ghionea 6, P. Marin 5 - Lovin 7, Toja
5 (77, Ov. Petre) - Semedo 6, D. Moreno 7, Szekely 6 (82, Kapetanos) - Arthuro
5 (71, B. Stancu 6). Antrenor: Marius Lãcãtuº

BAYERN: Rensing 6 - Lucio 5, Demichelis 6, Van Buyten 8 - Lell 7, Van Bommel 6,
Ze Roberto 7 (76, Ottl) - Scheweinsteiger 7 (84, Borowski) - Toni 6, Klose 5
(46, Podolski 6). Antrenor: Jurgen Klinsmann

Stadion: „Steaua“; Spectatori: 20.000; Arbitri: C. Larsen 5 - H. Sonderby 6, B.
Hansen 6 (toþi din Danemarca)

"Steaua a fost prea slabã pentru Bayern. Am vãzut acelaºi joc fãrã determinare
ºi personalitate din anii trecuþi. Construcþia a fost lentã, cu multe atingeri
de balon.", Gabi Balint, fost atacant stelist

DINEUL OFICIAL

Becali s-a fãcut „frate de miel“ cu Rummenigge

Gigi Becali nu a mai fost la fel de exuberant la dineul oficial de ieri, unde
i-a avut invitaþi pe Karl-Heinz Rummenigge, directorul executiv al clubului
Bayern München, ºi pe Paul Breitner, unul dintre oficialii bavarezilor.

Finanþatorul din Ghencea s-a molipsit de la seriozitatea nemþilor ºi a fost
rezervat, lã- sându-l pe vãrul sãu, „Giovani“, sã facã oficiile de gazdã.
Fostul impresar a venit la palatul din Aleea Alexandru alãturi de fiica sa,
Andreea, aceasta fiind ºi persoana care a mijlocit dialogul între Gigi Becali,
Teia Sponte, Virgil Becali - toþi, vorbitori doar de „limba gimnastic㓠- ºi
oaspeþii din Germania.

În capul mesei

„Îi mulþumesc domnului Becali cã ne-a primit în aceastã casã minunatã“, a
rãspuns politicos Rummenigge. La masã s-a aºezat ºi Radu Moraru, prezentatorul
emisiunii „Naºul“, care a luat loc strategic, lângã Rummenigge. Adrian Ilie,
fostul manager sportiv al Stelei, a trecut ºi el pe la palat, dar nu a rãmas la
masã.

Aºa cum a promis, Gigi Becali ºi-a tratat invitaþii nemþi cu carne de miel. În
trecut, Gigi Becali s-a fãcut „frate de sânge“ cu Ramon Calderon, ºeful celor
de la Real Madrid, dupã ce l-a murdãrit pe spaniol cu gem pe cãmaºã! (Cristian
Delcea)

DOMNUL ªI MITOCANUL: Karl-Heinz Rummenigge ºi Gigi Becali

GOIAN

Oierul a înjurat un ziarist de la Pro TV

Înainte de startul partidei, latifundiarul a oferit o nouã reprezentaþie de
primitivism. Îmbrãcat într-o þinutã care aducea a ospãtar, cu vestuþã neagrã,
Becali s-a aplecat peste marginea lojei sale ºi a vãrsat o gãleatã de invective
peste jurnalistul Mihai Mironicã, de la Pro TV.

Fostul cioban l-a înjurat pe ziarist ºi l-a ameninþat cu bãtaia: „Pun eu mâna
pe tine, derbedeule! Bãga-mi-aº p... în gura ta! F... morþii mã-tii de
nenorocit, te-ai pus tu în faþa mea, sã mã enervezi pe mine, nu puteai sã te
aºezi mai încolo?“. Oierul s-a rãstit ºi la un alt jurnalist, care a vrut sã
înregistreze toatã scena, apoi a aruncat cu un cotor de mãr înspre Mironicã!
Cotorul ºi-a atins þinta.

Raspunde prin e-mail lui