MIRCEA POPA LIDERUL ANTIFEMINIST va prezinta in exclusivitate lista celor mai
ROMANTICE CREATII Soft care a fost difuzat pe postul VH1 american pe data de 31
Mai 2007.DE retinut este nr. 1 si nr.40 ,care au aceeasi TEMATICA.Stiti ce
semnificatie are tema NAVIGATZIEI,sau cea MARINA in simbologia Frateasca mai
ales cea engleza,in special cea ENGLEZA.Mi-am dat seama de prima ca acestea nu
sunt creatii romantice ,ci ale FRATILOR.
  Aceste creatii nu sunt numai ROMANTICE,ci combina MESAJUL ROMANTIC cu un
anumit tip de MESAJ neinteligibil inimii.Stiti ca daca cunosti o fata care are
FRATZI mai mari nu e bine sa o subestimezi,pentru ca vin fratii peste tine
si-ti trag o batuta.Totul e sa nu-i superi si sa o tratezi bine pe fata.Tot la
fel si cu aceste MELODII ROMANTICE care contin un subtil mesaj
vizual,auditiv,onomastic care te duc cu gandul la FRATZIE,nu aia
biologica.Pentru ca toti fac parte din FRATZIE si au grad mare sau sunt
JIDANI.Plus ca unele dintre ele sunt poate cele mai "mari" creatii
FEMINISTE.Dar vedeti ce cred unii despre aceste CREATII.
  Ideea e ca JIDANICII care patroneaza posturile de MUZICA,EDITURILE,case de
discuri,edituri, firmele multimedia,institutiile de presa politica sau de
cultura cauta sa impuna creatiile LOR,sau de-ai LOR ca fiind cele mai bune
posibile.Spre exemplu la noi,EDITURA TRITONIC cu aluzie la TRITON care in
mitologia GREACA reprezinta fiul lui Poseidon si simblizeaza mesagerul din
adancuri fiind reprezentat de un barbat JUMATATE in forma UMANA si JUMATATE
PESTE,echivalentul masculin al Sirenei.Ca tot vobim de SIMBOLOGIA MARINA.Plus
ca acolo publica MAJORITATEA celor care au FRATZI sau sunt agreati de FRATZI.

http://stereogum.com/archives/shit-list/40-most-softsational-softrock-songs_005507.html

  VH1's 40 Most Softsational Soft-Rock Songs
  Actually this list itself ain't bad, it's just most of the songs that are
shitty. But not all, of course -- there's plenty of yacht rock to love. And who
better to rank these tunes than VH1? There must be some holdovers from before
the celebreality pox. Tomorrow night, Video Hits 1 will air their televised
countdown of the Top 40 soft rock tunes, but go ahead and take a gander now and
see if they hit the Marx.
    40. Bertie Higgins - "Key Largo"
39. David Soul - "Don’t Give Up On Us"
  38. Peter Frampton - "Baby, I Love Your Way"
37. Leo Sayer - "When I Need You "
36. 10cc - "I’m Not in Love"
35. Extreme - "More Than Words"
34. Dan Hill - "Sometimes When We Touch"
33. Cat Stevens - "Peace Train"
32. Kenny Loggins - "This is It"
31. Richard Marx - "Hold On To The Nights"
30. Andrew Gold - "Lonely Boy"
29. Debby Boone - "You Light Up My Life"
28. America - "Horse With No Name"
27. Lionel Richie - "Hello"
26. Harry Chapin - "Cat's In The Cradle"
25. Anne Murray - "You Needed Me"
24. Phil Collins - "One More Night"
23. REO Speedwagon - "I Can't Fight This Feeling"
22. Roberta Flack & Peabo Bryson - "Tonight, I Celebrate My Love"
21. Orleans - "Still the One"
  20. Captain & Tennille - "Do That To Me One More Time"
19. Michael Bolton - "How Am I Supposed to Live Without You"
18. Toto - "Rosanna"
17. Juice Newton - "Angel Of The Morning"
  16. Bread - "Baby I’m - A Want You"
  15. Journey - "Open Arms"
14. Seals & Crofts - "Summer Breeze"
  13. Carpenters - "Superstar"
12. Starland Vocal Band - "Afternoon Delight"
11. Olivia Newton-John - "I Honestly Love You"
10. Chuck Mangione - "Feels So Good"
09. Hall and Oates - "One On One"
08. The Doobie Brothers - "What A Fool Believes"
07. Kansas - "Dust In The Wind"
06. Air Supply - "Making Love Out Of Nothing At All"
05. Chicago - "If You Leave Me Now"
04. Barry Manilow - "Mandy"
  03. Rupert Holmes - "Escape (The Pina Colada Song)"
02. Styx - "Babe"
01. Christopher Cross - "Sailing"
  Say what you will about this list, but we're with #1 (love us some Chris
Cross). Also, whatever happened to the Yacht Rock guys? Weren't they developing
something for VH1? Maybe they'll talk about it when it airs tomorrow. Too bad
we won't be watching.
  Posted at 7:12 PM in Shit List

Raspunde prin e-mail lui