Salut... sunt Dani din Cluj-Napoca si citesc zilnic articole din ziarul
Clujeanul. Citesc pe alea care ma intereseaza si care au un titlu atragator
astfel ca vrand nevrand citesc articole super bune si pline de informatii utile
dar si altele slabe incat mi greata de ele.

Tinand cont ca jurnalistii au nevoie de un numar mare de articole si care sa
aiba raiting, ei incearca cateodata sa atace si sa scrie despre cine stie ce
doar asa ca sa isi faca "norma". Crede-ma Mircea si eu urasc fazele astea si
citesc articole care pe parcurs observ ca sunt slabe si ca nu merita sa le
citesc apoi merg curios sa vad ce comentarii sunt (bine inteles daca articolul
e de cacat si scrie magarii clar ca si comentariile sunt pe masura si pe buna
dreptate).

Am auzit de faze care la UBB se incearca indoctrinarea sau adoptarea unor
convingeri sau cum am auzit ca is profesori care tin cu "u"niversitatea cluj si
le spunea studentilor ca daca merg la meci o sai treaca lejer si alte chesti.
NU TOTI IS ASA!!! Mi rusine cu astfel de oameni din orasul meu in care ar
trebui sa stea lucrurile putin diferit si totusi sa aiba o alta mentalitate.
Ama zuit de faze in care profesorii prin cursurile lor incercau sa ii faca pe
studenti sa creada ca nu exista dumnezeu sau sa se converteasca unui cult... Nu
ma mira daca se incearca "feminizarea" la unele facultati pentru ca e posibil.

Tinand cont de definitia cuvantului: "misogin = 1. (Bărbat) care urăşte
femeile. 2. Adj. Care manifestă, exprimă ură faţă de femei" si "feminism =
mişcare socială care susţine egalitatea în drepturi a femeii cu bărbatul în
toate sferele de activitate" se vede clar diferenta.

Daca cineva e misogin nu inseamna ca nu doreste egalitate intre barbat si
femeie, ci doreste ca femeia sa nu pretinda niste lucruri care nu ar trebui sa
le pretinda.

La Vatican s-a propus sa se scoata termenii masculini (Duhul Sfant, Fiul,
Tatal... ) si sa puna termeni care sa faca referire si la barbat si femeie sau
in S.U.A. sa faca Biblia fara cuvantul Dumnezeu (masculin) ci sa puna "tutore"
parinte nu tata.

Crede-ma ca te sustin si inteleg, dar pe acea jurnalista care cine stie din ce
motive a scris impotriva ta si grupului nu o pot intelege... necunoasterea
termenilor si scopul grupului.

Prietene si noi oamenii care citim presa LOCALA in care cica lucrurile is roz
ii criticam si le dam peste nas cand abereaza si scot [EMAIL PROTECTED]@t3 de
articole..

O seara faina si numai bine. Salutari din Ardeal unde mai sunt si oameni care
nu pretind ca le stiu pe toate ci care incearca sa vada lucrurile cum sunt ele
de fapt :)

Cu respect si prieteneie... Dani