Ideea de baza e ca in Bucuresti merg diferiti oameni... si prosti si destepti
(clar ca mai putini is aia destepti) dar de ce ar fi normal ca in capitala sa
se stranga tot cei mai bun si in restul tarii sa fie resturile? Nu inteleg de
ce in capitala sa fie cei mai bun si in celelalte orase care au potential sa nu
dispuna de valori? Tot ce-i mai bun intr-un loc ar fi bine sa se dezvolte si sa
"molipseasca" si pe altii sa fie mai bun... nu sa se mute cei mai bun intr-un
loc iar in restul tarii sa fie de vai de capu' lor.

Iti spun eu ca in Bucuresti nu prea merg (ma refer strict la cei pe care ii
cunosc si din ce am auzit la altii ca vor sa faca pe viitor) oamenii ci ori
raman in orasele lor natale (daca sunt din localitati mai mici sau sate - merg
spre orasele dezvoltate apropiate lor) ori merg in strainatate. Cei care merg
in Bucuresti ori sunt din zona ori au mari sanse la un job bun (absolventii din
provincie pe care ii cunosc si lucreaza in Bucuresti sunt acolo datorita
jobului bun care il au.

Si daca banii ar ramane acolo unde se fac, poate ar fi creati poli economici
dar stii ca in locul unde lucrezi si traiesti ai parte de un "feed-back" in
schimbul taxelor platite. Mi se pare corect ca daca eu dau din banii mei
statului si statul sa-mi ofere conditii... adica platesc bani pentru sanatate
si daca merg in spital nu ma primesc sau nu au locuri? Cum vine asta... adica
din banii tuturor dedicati sanatatii merg in buzunarele parlamentarilor acelora
somnosori si inspre bugetul altor departamente unde sunt bani lipsa din cauza
ca si acolo s-au furat bani.

Cum ziceai... Vaslui e zona slaba si cu toate acestea orasul rezista si cum
rezista? E sustinut din banii facuti din alte orase. Daca din toate orasele
unde se munceste, nu ar mai merge bani ca sa sustina zonele sarace, acele zone
ori se trezesc la realitate si incep sa faca ceva ori singure isi semneaza
senstinta. Din orasele unde se munceste merg bani sa sustina pe someri oraselor
sarace (nu cumva zonele sarace nu au locuri de munca pe baza faptului ca nimeni
DE ACOLO nu face nimic?)... si tot asa un aradean sau craiovean sustine poate
prin taxe si impozite unu sau doi someri. Sunt someri care desi ar vrea sa
lucreze, nu au loc de munca... dar daca nu is idei si proiecte deageaba asa ca
aia care lucra sustin pe aia care nu lucra in loc sa lucre toti.

E drept ca daca ar venii ce ii mai bun in Bucuresti sar putea ca cei rau sa fie
exclus si sa fie introdus ce ii bun astfel sa aiba loc o schimbare... dar
spune-mi sincer cine ii dispus sa faca ce face pentru altii si pentru popor? Si
pe "prieteni" daca ii chemi la cumparaturi cu tine parca nu vin fara sa le
promiti "ceva bun"... sau cine ar fi dispus sa te ajute cand ai avea nevoie si
nu leai rasplati cu nimic doar cu un multumesc? Daca din toti pe care ii sti ar
fi 4-5 oameni (adica din toti care te stiu sunt cativa care "unui cunoscut"...
tie tiar face bine doar 4 persoane) cati ar fi dispus sa faca bine si sa ajute
pe altii pe care nu ii cunosc... parlamentarii nu fac nimic aprope daca nu le
iese si lor ceva, interesele sunt la mijloc nu adevaratul scop.

Raspunde prin e-mail lui