Salam..

Kepada saudari yg planning bercuti ke China. Adik kepada boss saya ade travel
agency. Darul Mubarak Travel & Tours. Pakej 5D/4N ke Guangzhou & Shenzen atau
ke Beijing. Jika booking melalui boss saya harga adalah RM1750. Tetapi jika
saudari booking terus pada agency harga mahal sedikit dalam RM1950.

Pendapat saya Guangzhou & Shenzen adalah lebih menarik dari Beijing kerana byk
tempat untuk shopping dan tempat2 lawatan. Beijing menarik disbbkan ada Great
Wall.

Berikut adalah contoh jadual rombongan ke Guangzhou dan Shenzen bulan Mei ini:
Bagaimanapun, jika saudari ingin melihat jadual ke Beijing, saya akan request
dr boss saya.

HARI 1 ( 13/05/10 – KHAMIS ) : ARRIVE AT GUANGZHOU (L/D)

Berkumpul di LCCT pada jam 2.50 pagi → Berlepas ke Guangzhou dengan penerbangan
AIRASIA (AK112) jam 5.50 pagi → Dijangka tiba di Guangzhou jam 9.50 pagi waktu
tempatan → Setibanya di Lapangan Terbang, akan disambut oleh pemandu pelancong
→ Dibawa melawat ke YUE XIU PARK (taman terbesar di Guangzhou). Melawat sekitar
taman Yue Xiu → Makan tengahari di restoran tempatan → Melawat ZHONG XING
SQUARE & MAKAM SAAD BIN ABI WAQAS → Solat Zuhur di Masjid GUANG TA →  Check-in
di hotel untuk berehat → Makan malam disediakan.

HARI 2 ( 14/05/10 – JUMAAT ) : GUANGZHOU (B/L/D)

Sarapan pagi → Melawat CHINESE HERBAL CENTER → Membeli-belah di JEWELRY SHOP →
Makan tengahari & berhenti di BURNING CREAM CENTER → Membeli-belah di
SHANGXIAJIU SHOPPING STREET & BEIJING ROAD → Makan malam disediakan.

HARI 3 ( 15/05/10 – SABTU ) : GUANGZHOU & SHENZHEN (B/L/D)

Sarapan pagi → Melawat DR SUN YAT-SEN MEMORIAL HALL → Membeli-belah di WANGLING
MARKET → Ke SHENZHEN untuk melawat MANGROVE, MINERAL MUSEUM FACTORYAKAN → Makan
tengahari & malam disediakan (Bermalam di Shenzhen).

HARI 4 ( 16/05/10 – AHAD ) : SHENZHEN (B/L/D)

Sarapan pagi → Membeli-belah di DONGMEN SHOPPING STREET → Membeli-belah di
LOUHU SHOPPING MALL → Makan tengahari & makan malam disediakan ( Bermalam di
Shenzhen).

HARI 5 ( 17/05/10 – ISNIN ) : SHENZHEN & DEPART TO KL (B/L)

Sarapan pagi → Aktiviti bebas sebelum di hantar pulang ke Lapangan Terbang
untuk pulang → Penerbangan Shenzhen ke Kuala Lumpur  menaiki penerbangan (AK81)
pada jam 11.15 pagi & dijangka tiba di LCCT pada jam 3.35 petang waktu Malaysia.

** Hotel:
Guangzhou - Duobao Hotel or similar
Shenzhen   - Changan Hotel or similar

PAKEJ TERMASUK:
*TIKET PENERBANGAN PERGI & BALIK  (AIR ASIA)
*PENGINAPAN
*MAKANAN
* CUKAI LAPANGAN TERBANG PERGI & BALIK
*PEMANDU PELANCONG
*PENGANGKUTAN DARAT DI CHINA

PAKEJ TERKECUALI:
*TIPS
*TAMBANG BAS DARI/KE LCCT
 *PERBELANJAAN PERIBADI
*PASSPORT

Jika berminat atau ingin keterangan lanjut bole hubungi saya di talian
0173288861 (LINDA)

--- On Mon, 3/22/10, syed abdul hamid syed sahibul bahri <syed.ba...@yahoo.com>