Re: [Lisp] bojohan
Mathias skrev: > > > Jag ser att en svensk är omnämnd i den nyutkomna boken Land of Lisp. > Kul! För mig som inte har boken (än), är han med i handlingen eller > i en sån där lista över folk som hjälpt till? Det senare alternativet: i "Acknowledgements". > Hur är förresten boken? Jag gillar de andra sakerna som författaren > producerat. Jag har inte hunnit titta i den så mycket än, men den verkar lite rolig med alla illustrationer. (Lite som "Starting Forth" på sin tid, för dem som har sett den.) ___ Lisp mailing list [email protected] http://mailman.nocrew.org/cgi-bin/mailman/listinfo/lisp
Re: [Lisp] bojohan
Kul! För mig som inte har boken (än), är han med i handlingen eller i en sån där lista över folk som hjälpt till? Hur är förresten boken? Jag gillar de andra sakerna som författaren producerat. 2010/11/19 Lars Brinkhoff : > Jag ser att en svensk är omnämnd i den nyutkomna boken Land of Lisp. > Grattis, Johan! > > ___ > Lisp mailing list > [email protected] > http://mailman.nocrew.org/cgi-bin/mailman/listinfo/lisp > ___ Lisp mailing list [email protected] http://mailman.nocrew.org/cgi-bin/mailman/listinfo/lisp
[Lisp] bojohan
Jag ser att en svensk är omnämnd i den nyutkomna boken Land of Lisp. Grattis, Johan! ___ Lisp mailing list [email protected] http://mailman.nocrew.org/cgi-bin/mailman/listinfo/lisp
