Re: [Lisp] bojohan

2010-11-21 tråd Lars Brinkhoff
Mathias skrev:
> > > Jag ser att en svensk är omnämnd i den nyutkomna boken Land of Lisp.
> Kul!  För mig som inte har boken (än), är han med i handlingen eller
> i en sån där lista över folk som hjälpt till?

Det senare alternativet: i "Acknowledgements".

> Hur är förresten boken? Jag gillar de andra sakerna som författaren
> producerat.

Jag har inte hunnit titta i den så mycket än, men den verkar lite
rolig med alla illustrationer.  (Lite som "Starting Forth" på sin tid,
för dem som har sett den.)

___
Lisp mailing list
[email protected]
http://mailman.nocrew.org/cgi-bin/mailman/listinfo/lisp


Re: [Lisp] bojohan

2010-11-20 tråd Mathias Dahl
Kul! För mig som inte har boken (än), är han med i handlingen eller i
en sån där lista över folk som hjälpt till?

Hur är förresten boken? Jag gillar de andra sakerna som författaren producerat.

2010/11/19 Lars Brinkhoff :
> Jag ser att en svensk är omnämnd i den nyutkomna boken Land of Lisp.
> Grattis, Johan!
>
> ___
> Lisp mailing list
> [email protected]
> http://mailman.nocrew.org/cgi-bin/mailman/listinfo/lisp
>

___
Lisp mailing list
[email protected]
http://mailman.nocrew.org/cgi-bin/mailman/listinfo/lisp


[Lisp] bojohan

2010-11-19 tråd Lars Brinkhoff
Jag ser att en svensk är omnämnd i den nyutkomna boken Land of Lisp.
Grattis, Johan!

___
Lisp mailing list
[email protected]
http://mailman.nocrew.org/cgi-bin/mailman/listinfo/lisp