Milosevic ipak otrovan

Devet dana pre smrti Hag znao za prisustvo leka protiv lepre

Holandski toksikolog dr Donald Uges sinoc je specijalno za Glas potvrdio da
je odmah po dobijanju rezultata krvi u kojoj se nalazio i lek protiv lepre
upozorio Tribunal da je Milosevicu zivot ugrozen.

- Tacno je da sam dve nedelje pre njegove smrti dobio krv na analizu i
utvrdio prisustvo tog leka. Tri dana kasnije, znaci devet dana pre
Miloseviceve smrti, o tome sam obavestio sekretarijat Haskog tribunala, ali
oni nisu preduzeli nista - tvrdi Uges, sto potvrduje sumnju dela javnosti o
zvanicnoj verziji njegove smrti.

Na pitanje da li je Milosevic mogao samoinicijativno da uzme taj lek, Uges
kategoricki negira: - To je nemoguce. Dozu i nacin primene tog leka poznaju
samo izuzetno strucne osobe, lekari ili farmaceuti, a Milosevic nije nijedno
ni drugo - objasnjava holandski toksikolog i nastavlja:

- Inace, vazno je naglasiti da u zatvorskoj ambulanti takav lek ne postoji
zato sto se pacijenti koji boluju od lepre ili TBC odmah izoluju. Milosevicu
je lek doturan spolja, to je moglo trajati mesecima - objasnjava Uges, ne
zeleci nikoga direktno da proziva, ali dodaje:
- Uverio sam kada sam odlazio u zatvor da je skoro nemoguce uneti bilo sta
unutra jer vas na ulazu pretresaju do gole koze.

http://www.glas-javnosti.co.yu/