Hej alle,
Jeg har et problem med LanguageTool 1.4, hvor ingen af XML-reglerne på
dansk fungerer. Jeg kan heller ikke se de regler i Funktioner -
LanguageTool - Indstillinger. Hvis jeg skifter sprog til Engelsk, kan
jeg godt se de engelske XML-regler og de fungerer også fint.

LibreOffice 3.4.2 (OOO340m1 (Build:201)) på Ubuntu 11.04. Java er Sun
1.6.0_26.

Problemet kan ikke genskabes på Windows (LibreOffice 3.4.2 rc2).

De af jer der bruger Linux, vil i ikke være søde at teste det?

/Leif