Det falder mig af og til en anelse svært at gennemskue hvilke opgaver, der
egentlig ligger og venter, bl.a. fordi vi har flere forskellige fora og der
af og til bliver anvendt begreber som jeg ikke forstår, ligesom det ikke
altid er indlysende (for mig) hvilke opgaver, der appelerer til hvilke
evner.

Jeg er nemlig ikke programmør og arbejder heller ikke til daglig i en
faglig sammenhæng hvor arbejdsdeling via netværk og fora indgår som
arbejdsredskab. Jeg er derimod sprogmand og bruger dette til at skrive
artikler og tekster til undervisningsbrug, samt rådgive om intern
kommunikation.

Sagt på en anden måde, vil jeg gerne hjælpe med opgaver der har rent
sproglig karakter, men det kræver at det står lysende klart for mig hvad
der skal gøres og det må jeg indrømme jeg har lidt svært ved at overskue -
selv efter at have fundet denne statusmeddelelse, som jeg går ud fra stadig
er nogenlunde aktuel:
http://listarchives.libreoffice.org/da/stavekontrol/msg00065.html

med venlig hilsen

Jan M

*mail fra Jan Møgelbjerg - **j...@mogelbjerg.dk* <j...@mogelbjerg.dk>*
Søvejen 17 Vestbirk, 8752 Østbirk, tlf 61 69 01 72*