Hej alle her på listen,
Der har været en diskussion på Facebook, hvor en person nævner at ordbogen
i LibreOffice ikke er helt så god som i Word_

Som artiklen nævner, så har MS Office den bedste stavekontrol... Hvordan
> ser det ud med at forbedre den der er i LibreOffice?
>
> Hvis stavekontrollen bliver bedre, og det bliver lettere at starte flotte
> dokumenter op, så er jeg temmelig sikker på at langt flere ville rykke
> over.

Vi lavede for mange år siden en sammenligning, hvor vi opgjorde dels evnen
til at finde fejl, men også antallet af falske positive.

 Der er løbet meget vand i åen siden da, og det på begge sider. Måske er
det på tide at lave en ny sammenligning.

Har vi et korpus (testmateriale) fra den tidligere analyse, eller kan vi
skabe et nyt?

Hvor stor vil opgaven være?

/Leif

--
Send en e-mail til stavekontrol+unsubscr...@da.libreoffice.org for
instruktioner om hvordan du ophæver dit abonnement